mandag 7. november 2011

Litt blir jo med hjem også da!


Vi får ganske ofte spørsmål fra kunder 
som med et smil om munnen lurer på om hvor mye som 
blir med hjem når man jobber en plass med så mange fristelser!
 
Her er det aller siste
som bare måtte bli med meg hjem!

Bilde fra Borg, konsollbord fra Nomi
og lampe fra Henrik Steen!



Gangveggen ble faktisk malt etter farger fra bildet. 
Lady Pure Color.Fargen industrigrå



Bildet tror jeg ikke fikk komme helt ut av esken
en gang før jeg satt av ett til meg selv!




Lampen fra Henrik Steen har jeg ventet
på LENGE! Og endelig kom den!
Skjerm og fot i aluminium! 
Med klar pære i ga den overraskende mye lys,
og kastet kjempefint lys opp på bildet!



Konsollbordet fra Nomi var den lille brikken som
manglet da gangen skulle pusses opp!
Nydelig detaljer i stål og glass!
Må sees!
 
Vi har alt i butikken nå!

-Linda-


1 kommentar:

  1. kjempeflott,fantastisk butikk du får det meste av det du trenger=)

    SvarSlett